5. 1. 2016

Spotřebováno za prosinec


1. Lybar - extra silně tužící
Dělal na vlasech opravdu velkou krustu, ale nadruhou stranu vlasy skvěle zafixoval a o to mi šlo. Klidně koupím znovu.
2. Wellaflex - bez parfemace
KATASTROFA! Wellaflex miluju, ale tenhle lak neuvěřitelně smrděl a dusil mě. Navíc jsem z něj hodně cítila alkohol. Tuto variantu nekoupím.
3. Nivea - Diamond Volume
Průměrný šampon, který neurazil ani nenadchl. Klidně koupím znovu.
4. Alterra - hydratační balzám
Zatěžkával a mastil mi vlasy. Parfemace taky nic moc. Naštěstí jsem si koupila jen minibalení. Znovu nechci.


5. Saloos - tělový peeling levandule a tea tree
O peelingu jsem psala článek TADY. V budoucnu koupím znovu.
6. Avon - Simply delicate
Nejlepší intimní gel který jsem zkoušela. Určitě koupím znovu i v jiné variantě.
7. Nivea - Creme Care
Jednoduše TOP. Příjemně mě překvapila pěnivost gelu. Nevysušoval, provoněl celou koupelnu a parfemace se držela i na kůži. Určitě koupím znovu.
8. Avon - skin so soft
Tělové mléko do sprchy jsem recenzovala TADY. Znovu nepotřebuji.


9. Avon - skin so soft
Gel na holení mi hrozně ucpával holítko při holení. Navíc se zbytky špatně smývaly z pokožky. Znovu nechci.
10. Bioderma - Sébium Hydro
Přiznávám bez mučení, že mě tenhle pleťový krém nebavil. Asi jsem čekala něco víc, než co mi dá obyčejný krém za 50Kč z drogerie. Nicméně nebyl špatný. Znovu nepotřebuji.
11. Ziaja - odličovač očí
Neurazí, nenadchne. Odlíčí, neštípe v očích. Víc nepotřebuji a klidně koupím znovu.
12. The Foot Factory - Foot Lotion  
Příjemně chladivý krém na nohy, který se rychle vsákl. Účinnost byla nulová. Nic nedělal, ale pro ten příjemný chladivý pocit bych ho koupila znovu. Navíc stojí pár korun (a těžko se dostává z pevného, ale roztomilého obalu).
13. Saloos - Rozmarýna
Opět jsem psala recenzi TADY. Klidně bych pořídila znovu.


14. Badesalzkugel - bambucké máslo s růží
Velmi zvláštní věc. ,,Šumivka,, která nešumí. Nazvala bych to lisovaným bambuckým máslem. Ve vaně se rozpustí, takže je vana potom mastná. Navíc všude plavou suché lístky růží. Kůže byla hezky hydratovaná, jemná a voněla celá koupelna. Znovu ale nepotřebuji.
15. Avon - Attraction
Luxusní vůně, už mám nové balení.
16. Depilační vosky - zinkový, stříbrný
Neviděla jsem v nich rozdíl, používám neustále.
17. Kneipp - Sůl do koupele
Zvláštní parfemace. Sůl měla napomáhat v uvolnění svalů v zádech. Znovu nepotřebuji.
18. Chanel No.5 - odstřik
Zamilovala jsem se! ♥
19. Pajoma - svíčka skořice a pomeranč
Vyjímečně zařazuji i svíčku. Mám ji z drogerie Müller. Překrásně provoněla celou místnost. Klidně bych koupila znovu.


20. Care - čistící ubrousky s okurkovým extraktem a mandlovým olejem
Po přičichnutí jsem neměla odvahu dát je na obličej. Na úklid domácnosti byly dobré. Znovu ne.
21. PS: Love your skin 
Nejmilovanější ubrousky z Primarku. Koupím znovu.
22. Linteo Baby
Kupuji dost často. Jsou příjemné a pěkně voní.
23. Essence - odličovací ubrousky
Nevím, jestli se dají koupit samostatně. Já je dostala k nákupu řasenky Essence v německém Kauflandu. Líčidla (řasenku) spíše rozmazaly po celém obličeji než aby ji odlíčily. Znovu nechci.
24. Gilette - Simply Venus 3
Skvělé, skvělé, skvělé. Vydržely na několik použití. Koupím znovu.

4 komentáře:

  1. Intimní gely z Avonu mám nejradši, už jsem měla asi 5 balení :) A teďka jsem si koupila Cien mají nějaký nový

    OdpovědětVymazat
  2. Ten peeling s tea tree vypadá moc dobře :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem odličovač od Ziaji, ale ten mizerně odličoval a štípal mně v očích, spokojená jsem nebyla ani s gelem na holení od Avonu a zklamalo mně i jejich tělové mléko do sprchy. Ale intim gel od Avonu a sprcháč od Nivei mám zrovna na vaně a ty zase můžu jen chválit:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.