1. 12. 2015

Spotřebováno za listopad


1. Garnier Olia - tmavá blond 7.0
Narazila jsem na ní ve výprodeji a moc se mi líbila. Bohužel se aplikovala pomocí speciálního štětce, který jsem doma neměla, ale aplikace se nakonec povedla díky přiloženým rukavicím. Extrémně mě svěděla hlava ale výsledek je skvělý. Klidně bych koupila znovu.
2. Oriflame Milk & Honey
Krém je určený na tělo a ruce. Pěkně voněl a skvěle hydratoval. Klidně bych koupila znovu.
3. Mizon - Collagen power lifting cream
Kolagenový krém si kupovala mamka, ale bohužel jí vadila parfemace. Krém je cítit po mořských řasách. Mě to osobně nevadilo, ale neodhodlala jsem se dát krém na obličej. Vypoužívala jsem ho na tělo a nemyslím si, že si ho někdy koupím.
4. Clean Care - odličovací tampony
Skvělé odličovací tamponky za pár korun. Kupuji pořád dokola.


5. Palmolive - Chocolate Passion 
Sprchový gel měl dost divnou pudinkovou konzistenci  a díky tomu se mi špatně oplachoval. Nezaujala mě ani parfemace a znovu si ho nekoupím.
6. Balea - Black Secret
LE z loňského roku moc krésně voněla, dobře pěnila a neměla jsem pocit, že vysušuje. Navíc měl krásný obal. Klidně bych koupila znovu.
7. Balea - Šampon na barvené vlasy s granátovým jablkem a goji
Příjemná parfemace, moc hezky pěnil a měla jsem po něm pěkné vlasy. Klidně bych koupila znovu.


8. Adidas Cool & Care - anti-perspirant
Příjemná parfemace, průměrná účinnost. Klidně koupím znovu.
9. Normacne Preventi
Micelární voda na smíšenou a mastnou pleť byla TOP. Bohužel je na mě až příliš vysoká její cena. Škoda, určitě bych koupila znovu.
10. Aknelot
Pleťová voda, která mi absolutně vyhovuje a určitě koupím znovu.


11. Tinti
Šumivka do koupele, která proměnila vodu na krásně modrou. Po rozpuštění byla uvnitř koule mini-houbička ve tvaru velryby. Super blbůstka pro děti. Klidně koupím znovu.
12. Attraction
Překrásná vůně z Avonu. Mám plné balení a plánuji koupit další.
13. Swis Opar Vlasová kůra s rakytníkem
Koupila jsem ji v akci za 13korun a absolutně nic nedělala. Znovu NE.
14. Pasta na zuby Zendium
Vzorek byl u nějakého časopisu, plné balení kupovat nebudu, jelikož mě nebavila.
15. Little Black Dress
Moc pěkná vůně opět z Avonu. Klidně koupím znovu.
16. Planet Spa - Perfectly Purifying
Pleťový peeling z mořské soli krásně seděl i na mojí smíšenou pleť. Zvažuji koupi dalšího balení.
17. Rexona 
Klasika, kterou kupuji dost často.
18. Batiste
Ukamenujte mě, ale tohle je katastrofa. Suchý šampon zanechával bílé skvrn, cuchal mi vlasy a z parfemace se mi dělalo zle. V budoucnosti mu dám další šanci, ale jiné variantě.

2 komentáře:

  1. Rexonu si taky kupuju neustále :) To já jsem si teď z Avonu objednala vůni Luck, celou sadu, tak už se na ni těším :)
    A milk a honey z Oriflamu jsem měla masku na vlasy a odličovač a oba 2 produkty fungovaly skvěle

    OdpovědětVymazat
  2. Sprcháč od Balei Black Secret jsem měla, ale vůbec mi nevoněl, naopak ten od Palmolive mi voní moc, čokoláda, to je moje:-) A pleťová voda od Aknelotu překvapila, taky to vidím na další nákup:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.