27. 12. 2015

Nákupy a Vánoční dárky 2015

Dneska jsem s hrůzou zjistila, že jsem už pěkně dlouho nepřidala žádné nákupy a tak jsem se rozhodla spojit článek s Nákupy i s dárečkama k Vánocům.

Kromě věcí na fotkách jsem si pořídila i spoustu krásného oblečení, ale víte, že fotit oblečení je pro mě nadlidský výkon :D
Ježíšek nám nadělil i skvělého kuchyňského robota, sušičku na ovoce, elektrické udělátko na broušení nožů, kabelku, tričko a poukázku do zážitkové restaurace. V povánočním výprodeji jsem ulovila krásný bílý zimní kabát, koženkovou bundičku a dvě trička. Jinak mě nějak výprodeje nechávají chladnou..


V Sephoře jsem neodolala vánoční paletce Wonderful Dreams a zaujala mě natolik, že jsem jí koupila k narozeninám i mamce. // V Primarku jsem si koupila balení silonek a rámeček se sovičkou. // Ubrousky z Primarku nesměly chybět (jedna balení jsem dala mamce). Odličovací tamponky jsem ještě nezkoušela, ale líbí se mi růžový obal. V Kauflandu jsem si ve výprodeji koupila šampon od Schaumy na mastné kořínky a suché konečky a sůl do koupele od Kneipp. // Termohrnky z Primarku ♥


V DMku v Německu jsem si koupila horké granátové jablko a luxusní gumové bonbony. //  TreacleMoon u nás nemáme, takže jsem tam ulovila i mini verzi sprchového gelu, svíčka s vánoční vůní je z Müller drogerie, naušničky a piercingy do nosu jsou z Primarku. // Papučky s poníkama jsou také z Primarku. // V Avonu jsem si pořídila pěnu do koupele s vůní kořeněného jablka v překrásném obalu, šampon a kondicionér s vůní hrušky a vanilky, rtěnce a třpytivé řasence. 


V českém DM jsem si koupila noční krém od Balei a rtěnku od Alverde, která po vyfocení putovala do koše, protože byla nějaká zkažená. Garnier Neo je z Kauflandu. // V Oriflame jsem si objednala odličovací tamponky (katastrofa!), čelenku, metalické linky a krém na nohy. // V Německém Rossmannu jsem hodila do košíku vánoční sprchový gel, který jsem dala mamce, sprchový gel od Dove v nějaké zimní edici a kouli do koupele z bambuckého másla a lístky růží. // Nivea přišla s novinkou - krém na obličej do sprchy.


Náhrdelník mám z HMka. // Velká objednávka z Avonu: Sada Attraction, pinzeta, kleštičky na řasy, pleťová voda, sérum na krk a dekolt, Incandessence mini parfém a Dove z Kauflandu. // Z Avonu mám i rtěnku.která je hydratační a z Oriflamu od Giordani Gold mám další rtěnku. // V německém Kauflandu ve výprodeji jsem ulovila Rexonu Maximum Protection kus za 2€ (není to super?) a krém na ruce od Essence z LE Winter? Wonderful!


Samozřejmě nechyběly ani pralinky. // Největší překvapení si pro mě letos připravil přítel a dal mi nejkrásnější dáreček ♥ // K Vánocům jsem si nadělila tetování a knížku Deník vydržované ženy, kterou jsem přečetla během jednoho dne. // Kromě knihy a tetování jsem si objednala spoustu kosmetiky: Matrix Wonder Boost, šampon Acai & Volume, peeling Bomb Cosmetics Strawberry Fields, parfém Bebe, vzorek pasty na zuby jako dárek, pasta na zuby Marvis jasmínová, peeling s vůní šeříku. 


Není ten obal luxusní? // Dárečky od kolegyňky - lak na nehty, který je krásně vánoční, tělový krém s orchidejí a borůvkou (obojí Avon) a dárková sada od Nivei. // Od přítelovo rodiny jsem dostala (kromě sušičky na ovoce) Dove a šampon od Syossu. // Při další návštěvě DMka jsem si pořídila řasenku od Miss Sporty, ,,hubnoucí" čaj od Teekanne, odličovací ubrousky od Balei a pastilky, které jsem přenechala příteli, jelikož jsou nedobré :D


:) // Dárková sada Saloos s granátovým jablkem. // Štětec na korektor od Makeup Revolution, řasenka od Astoru Big&Beautiful Muse a Růžová voda. // Tělové mléko Dove a Dermacol Aroma Ritual s vodním melounem. 


Vůně Suddenly z Lidlu, Elizabeth Taylor Diamonds & Rubies a Playboy VIP, který mě dostal tím flakonkem ♥ // Udělala jsem si velkou radost a pořídila jsem si Sodastream v LE pastelových barvách. // Náušničky od Swarovskiho. // Málem bych zapomněla na tvářenku z LE Happy girls are pretty.. 

Čím jste si udělaly radost vy? :)

3 komentáře:

  1. No jéééje, to je věcí teda :-D
    Zaujal mě ten krém na obličej do sprchy - to jsou lidi líní si mazat i ten blbej obličej? :-D Docela mě to pobavilo.
    Já jsem si udělala radost nákupy v Lushi a na Yankeesvicky.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Samé krásné věci:-) Já jsem si v prosinci udělala radosti vrchovatě, hlavně kosmetikou a Ježíšek to pak dorazil, takže jsem jí doslova zavalená:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Růžovou vodu chci už dlouho vyzkoušet, jaká je? :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.