30. 11. 2015

DM BOX


To jsem se jednou tak jako obvykle přihlásila do soutěže o DM box. Ani jsem si nepohrávala s myšlenkou, že bych ho mohla vyhrát..

Výherní email přišel i s informacemi a já si pro svůj boxík po práci dojela..


Zelená krabička evokuje Vánoce. Vzhledem k tomu, že je opravdu pěkná a docela bytelná, tak ji využiji na nějaké drobnosti.


Po otevření krabice jsem byla nadšená - vše pečlivě zabalené.

A potom.. 


1. Balea máslo na rty mandle a květy citronovníku, 19ml
Vadí mi, že je balzám v kalíšku. Vůně se mi taky moc nezamlouvá, ale mohlo by to být horší. Navíc nedám dopustit na Carmex a tak poputuje balzám k mamce.
2. Balea micelární voda pro suchou a citlivou pleť, 400ml
Naopak micelárka mě docela potěšila. Ačkoli absolutně neodpovídá typu mé pleti, ráda ji vyzkouším. Neobsahuje ethanol ani parfemace. Jediné co mě děsí, tak to, že nějak divně pění..
3. Ariel Mountain Spring gelové prací kapsle, 3 prací dávky
Svého oblíbence v kategorii praní jsem už dávno našla, nicméně ráda vyzkouším i tento produkt.
4. Frais Monde Etesian parfémovaný olej, vzorek 1,5ml
Docela pěkná vůně, ale v DM se prodává značka Frais Monde? :O
5. Tabac Gentle Men's Care pánská EDT, vzorek 0,7ml
Vypadá to na zajímavou vůni. Víc až přítel vyzkouší, protože je vůně jednoduše vylitá v pytlíčku.
6. Sally Hansen 18k Gold Hardener zpevňující péče na nehty se zlatem, 10ml
Druhá věc ze které mám radost. Zpevňujících přípravků na nehty nikdy není dost a tento od SH mě obzvlášť zaujal. Vypadá opravdu moc pěkně. :)
7. Dermacol Bambi black černé oční linky ve fixu
U tohoto produktu mě zaujal především název (Bambi ♥). Linky mají být vhodné pro začátečníky, ale nevím nevím. Na mě je obal dost tlustý a krátký, špatně se mi drží a špičku mám zlomenou -> nenakreslím slabou linku. Po vyzkoušení na ruce se mi i po půl hodině mazaly. No, dám jim šanci ale nadějně to nevidím.

V boxu jsem našla i vzorek L'oréal Skin Perfection, který mě zaujal. Uvidíme jaký bude a možná si pořídím plné balení. Kromě vzorku box obsahoval i kabelku, která sama o sobě není ošklivá, ale má na sobě loga DM. Úplně si nemyslím, že bych ji chtěla nosit někam do města, ale na návštěvu k rodičům na vesnici.. proč ne? :D


Sumasumárum: Čekala jsem mnohem víc. Kdybych si body radši vyměnila za sovičkové hrnečky, udělala bych líp.. :D

Omlouvám se za kvalitu fotek, ale vše je focené narychlo. Bohužel se domů vracím za tmy a to už se fotí opravdu špatně :(

14 komentářů:

  1. Fuha, tak to teda nic moc ten DMbox, čekala jsem, že bude nabitý laskominami, když jsou ty Vánoce. Ani Bambi ♥ je nezachrání (taky miluju Bambiho :D). Docela se raduju, že jsem nevyhrála :D

    OdpovědětVymazat
  2. Obsah boxu se mi líbí, ale místo té kabelky tam mohli dát radši víc kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kabelka nevypadá špatně, ale jestli má na sobě loga DM, tak bych ji určitě nenosila - NIKAM :-D Stejně jako tašku nebo deštník s logy. Nesnáším totiž nápisy :-D Jinak by mě z boxu potěšila snad jen ta micelárka. Kalíškový balzámy taky nemám ráda a zbytek je pro mě nezajímavej. Vlastně ještě krabička vypadá bezva :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele oni ty loga nejsou úplně vidět :D Jsou tam dvě vyražené v té světlé kožence takže to ujde ale určitě ne (aspoň pro mě) ne do města. :D

      Vymazat
  4. Do soutěže jsem se taky zapojila a nic. Ted si rikam ze si konečně dojdu pro ten hrneček. V boxu mi chybí překvapení a třeba něco neobvyklého.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas. Akorát si myslím že hrneček už neseženeš :(

      Vymazat
  5. Díky za fotky. Vyhrála jsem, ale zatím neměla možnost si ho vyzvednout a po pravdě, nejraději bych si ty body nechala na jindy. Tohle "vánoční" vydání se teda fakt nepovedlo :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně tě chápu. Kdybych věděla co se v boxu skrývá, nechala bych si ho ujít ale pozdě bycha honit =)

      Vymazat
  6. Kabelka vypada pekne, skoda je toho tam nejak malo spise vic vzorku nez produktu.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem skoro ráda, že jsem nesoutěžila. Jediné, z čeho bych byla rozjuchaná péče na nehty od Sally Hansen, jinak nic. Máslo na rty Balea jsem si už pořídila a spíš zklamalo než nadchlo (i když voní hezky). Nemůžu se ubránit pocitu, že obsah boxu je pořádná slabota:-(

    OdpovědětVymazat
  8. Box jsem vyhrala poprve a co jsem se divala na jine drivejsi vydani, tak opravdu tentokrat nic moc :-/ u ocnich linek mam take zlomenou spicku (nevim jestli je zlomena :D ale ohyba se pri malovani ) popravde jsou to prvni linky co mam v ruce,nepouzivam je :-) A jinak ke kabelce, asi davaji dva druhy, protoze ja mam kabelku jinou a to celou hnedou ,uzsi a podle fota vypada ta moje i mensi ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. tak já box donesla domu dnes už né jako překvapení, spíše jako nutné zlo-kdybych nevyzvedla, tak bych příště už neměla šanci.obsah mám stejný až na kabelůku.tu mám celohnědou,barva děs,připomíná h----o :( :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.