24. 10. 2015

Saloos: Bio tělový peeling s levandulí a tea tree

Už před nějakou dobou jsem psala recenzi na tělový peeling s vůní Mojita a dost jsem si peeling chválila. Nyní, díky spolupráci se stránkou Saloos.cz, mám pro vás recenzi na ten samý peeling s vůní levandule a tea tree.

Už několikrát jsem zažila to, že ne vždy je jeden výrobek kvalitou stejný, jako druhý, ačkoli jsou od stejné značky. Platí to i tady?


Začneme klasicky obalem - plastový obal je jednoduchý, laděný do fialova s plastovým šroubovacím víčkem. Tyhle obaly nemám moc ráda, protože do nich nerada sahám rukama, ale budiž. Hlavně že se dobře otevírá a zavírá. Po otevření cítím spíš vůní čajovníku, levandule je cítit velmi slabě. Pokud tedy nejste příznivci štiplavých vůní, tenhle peeling nebude nic pro vás.


Před použitím je důležité promíchat směs olejů se solí. Zrníčka jsou dost hrubá, takže používám zhruba dvakrát za měsíc. Pokožka je po použití hebká, příjemná na dotek a hydratovaná. Navíc na těle zůstane mastný film, takže nemám potřebu se po sprše mazat. Vůně je cítít po celé koupelně a ještě nějakou dobu se udrží i na kůži.


Hodnocení: 4,5 srdíček z 5

 Ubírám půlku srdíčka, protože jsem očekávala, že peeling bude vonět po levanduli.

Na závěr přikládám složení, pokud někoho zajímá :)

6 komentářů:

  1. Peeling se mi hodně líbí. Mám ráda solné i cukrové, hlavně když hezky voní :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že vůně čajovníku přebíjí tu levanduli, kdyby to bylo naopak, tak by to určitě vonělo o dost líp. Já mám v plánu pořídit si čokoládový tělový peeling, čokoládě nedokážu odolat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Očekávala jsem, že když je to peeling s LEVANDULÍ a tea tree, že bude výraznější právě levandule, ani nějak mi to nevadí. Ten čokoládový je jediný, který mě neláká - bojím se divné umělé vůně :D

      Vymazat
  3. Já mám tento peeling, akorát v čokoládové verzi a jsem s ním moc spokojená :)

    Sprchový krém Weleda

    OdpovědětVymazat
  4. Tea tree mi voní hodně, takže se po peelingu asi nejspíš podívám :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.