19. 10. 2015

Avon: Skin so soft - tělové mléko do sprchy

Přináším vám recenzi na relativně novinku z Avonu. Jedná se o tělové mléko do sprchy Skin so soft.
Tělová mléka zkouším docela ráda, což jste si mohli už všimnout, jelikož jsem psala recenzi na tělové mléko do sprchy od NIVEI i BALEI.


Upřímně mě víc než samotné mléko zaujala cena, ze kterou jsem ho pořídila a to z prostého důvodu - obal. Nezajímavý s nudným potiskem. Kdybych na něco takového narazila v drogerii, nejspíš si ho ani nevšimnu. Jediná výhoda je, že je z docela měkkého plastu, takže z něj půjde bez větších problémů dostat ven i zbytek obsahu. Zavírání hodnotím taky kladně, protože při otvírání nemám pocit, že si zlámu všechny nehty. :)


Parfemace je příjemná, taková trochu podobná Nivee. Pokud znáte výrobky z této řady SSS, tak bych řekla že všechny produkty voní podobně. Konzistence je hutnější, dobře se roztírá i oplachuje. 

Nicméně můj názor se na tělové mléka do sprchy nezměnil - nápad super, ale to je asi tak všechno. Po sprše mám stejně pocit, že se musím namazat. Nejvíc mi vyhovovalo mléko od Balei.


Hodnocení: 3 srdíčka z 5


Mléko určitě vyzkoušejte, protože to co nevyhovuje jednomu, může vyhovovat druhému. Já dám raději přednost klasickým mazadlům, ale ani tento produkt není úplně k zahození. Minimálně příjemná vůně a praktický obal za vyzkoušení stojí. Kromě toho obsahuje jojobový olej a po použité neklouže sprcha. A jako bonus se dá v některých kampaních koupit za krásnou cenu. :)

4 komentáře:

  1. Mě taky extra nezaujalo, ale z důvodu ceny bych si ho taky asi časem koupila :-D Ještě dřív jsem ho ale dostala a už ho mám tak půlku spotřebovanou. Přijde mi, že nic moc nedělá.
    Jinak nejvíc mi vyhovují mléka od Nivey. Baleu jsem měla to vanilkové a byl to naprostý propadák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tý Nivee nějak nepřišla na chuť. Jako když je něco od Nivei jako příloha v časopisu, tak nemám problém, ale sama jí nějak nevyhledávám. Ani to mléko mi nesedlo. :)

      Vymazat
  2. Já je zatím jen vyzkoušela, ale můžu s Tebou souhlasit. Na namazání nemá, ale když budu spěchat nebo se mi nebude chtít mazat, tak po něm hrábnu ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho používám jenom občas, když jsem hodně unavená a nechci se mazat.. No, většinou se stejně namažu, protože mi to prostě nestačí :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.