2. 8. 2015

Saloos: Květinová pleťová voda Rozmarýna

Dnes tu pro vás mám další recenzi a tentokrát na květinovou pleťovou vodu Rozmarýnu od české přírodní značky Saloos

Firma Saloos vyrábí kosmetiku, která neobsahuje syntetické parfemace, konzervanty ani barviva. Naopak obsahují co nejvyšší možný podíl čistých přírodních látek.


Od Saloosu jsem měla na svém imaginárním wishlistu několik výrobků, které bych ráda někdy vyzkoušela. Jedním z výrobků je právě i květinová pleťová voda Rozmarýna. Jak už její název napovídá, vyrábí se z čerstvých listů rozmarýny a přesně tak i voní. Vůně rozmarýnu se v kosmetice vidí málokdy a o to víc jsem z ní nadšená. Kromě vodního destilátu z rozmarýny obsahuje i 2% alkoholu, ale ten vůbec necítím a ani mi nevadí. Obal je taky moc pěkný - z matného skla s plastovým rozprašovačem. Design lahvičky je veselý, hravý a připomíná mi dovolenou u moře. Ale! Velkou nevýhodou je dle mého názoru to, že se s ním špatně cestuje a to právě díky tomu, že je obal skleněný. Oproti klasickému plastovému obalu je o dost těžší a taky mám strach, že mi někde venku upadne a rozbije se. Používám ho především na takové osvěžení, takže na cesty ho beru dost často. Zatím se mi daří lavičku nerozbít, tak držte palce, ať to tak i zůstane! :)


Jak už jsem zmínila v předešlém odstavci - používám Rozmarýnu především na osvěžení během dne. Nejenže příjemně osvěží, ale mám pocit, že mě ta parfemace nabíjí energií. Vzhledem k tomu, že je určená především pro mastnou, smíšenou a problematickou pleť, tak mi po ní akné nejen neleze ale dokonce urychluje hojení pupínků. Navíc se mi zdá, že je pleť na dotyk taková ,,plnější" a pružnější. Na obalu se píše, že usnadňuje rozčesávání vlasů a tak jsem neváhala ani chviličku a zkusila jsem párkrát Rozmarýnu stříknout do vlasů. Vlasy šli opravdu pěkně rozčesat, ale to dokáže i obyčejný kondicionér od L'Oreálu, takže plácat si tenhle zázrak do vlasů mi přijde zbytečné. Rozmarýnu jsem zkusila použít i na zklidnění pokožky po holení, no.. Víckrát to dělat nebudu, protože mě na nohou štípala a pálela. 


Na co se ještě dá použít se můžete dočíst na obrázku. 

Rozmarýnu budu i nadále používat na osvěžení během dne, protože na zklidnění pokožky po holení se mi neosvědčila a do vlasů mi je líto ji používat. Protože jsem ji promárně chtěla na obličej, tak to že mě pálí po holení, mě opravdu netrápí. Jediné (malé) minus je pro mě (ne)praktická lahvička.


Jakou máte se značkou Saloos zkušenost? Co byste mi ještě doporučili vyzkoušet?

7 komentářů:

  1. Saloos výrobky jsou skvělé, jen souhlasím, že ty skleněné lahvičky nejsou praktické na převážení

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle voda by pro me byla jako stvorena. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám právě kokosový olej vůní Caffe latte a jsem úplně nadšená, ještě mám v merku vanilkovou parfemaci:-) A tahle voda vypadá dobře, nemám tucha jak voní rozmarýna, ale za zkoušku by stál..i když má skleněnou lahvičku, což není zrovna praktické..

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle vodu mám taky, akorát tea tree. Mně zase vadí, že celkem rychle ubývá. Teda aspon mně :D A proto jsem ji ani do vlasů nestříkala a pokožku po holení jsem s ní nezklidňovala. Každopádně na obličej je to super věc :)

    Freeman - pleťové masky

    OdpovědětVymazat
  5. Dizajn je veľmi pekný, škoda, že ten obal nepraktický :( ale musí krásne voňať :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta skleněná lahvička je opravdu nepraktická, ale jinak vypadá skvěle. :)
    Nakoukni ke mě na blog, probíhá má první giveaway. Budu ráda, když se ti něco zalíbí a zúčastníš se. :)
    KattyLife - Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.